Sunday, February 1, 2009

PerjalananKu

Assalamualaikum kpd yg lalu ke blog aku nih..
Sekian lame tidak "mengupdate" blog aku nih..(lgpon ade org soh update:girl_16:)
maka hari ni ak nak menyelitkan skit nukilan aku..haha..
Hari ni dpt on9 sebab arini da balek ke U..



~~sebahagian jejak-jejak ku di bandar MetropolitanGrin~~


Semuanya ketika aku dalam perjalanan pulang ke pusat pengajian aku...
Sepatotnye nak balek lambat sket..tp sbb ade keje iaitu kena beli tiket kak Long aku,kne bg something kat dia..Yela..org DUnGUn masok KL..susah sket la nak bermesra ngn bandar Metro tu..sampai benci bandar metro berkenaan..hahaha..SO..aku duduk la pusing2 kat bandar MeTro tu sorg2...dengan bag pack aku..Da macam pelancong pon ade..wawawa..tp tak kesah la..aku pon da lame xmerayau kat kL tuh..ade peluang..dapat la cuci2 sket mate..ThumbsUp

(P/s:Pas ni ko da dapat gaji ko,bole la angkat kereta sebijik..bole aku pinjam...@ipin01hahahaha
Anyway gudluck la dengan Projek Bersama MIMOS,Master di UTM ko, dan anak-anak murid ko di POLITEKNIK DUNGUN tu...(botak la kepala ko pas nih..hahaha)


HotHotHotHotHotHotHotHotHotHotHotHot

HotHotHotHotHotHotHotHotHotHotHotHot



7 comments:

  1. perhhh.... macam hero hindustan pakai spec mata..

    ReplyDelete
  2. huhu...pe la awk neh, gambar kaki je..
    btw,kem slm kaklong yg sgt bz itu...hehe..

    ReplyDelete
  3. >>hagakure??mane ade hero hindustan ar..hero tempatan tuh..hahaha..


    >>ijam..gamba kaki adalah stail baru pengambaran org..wawaw

    ReplyDelete
  4. name org ijan ok..
    not ijam.. marah ni..hehe..

    troskan style penggambrn kaki awk neh..
    mungkin ngn kaki n sandle bru kan bley masuk dlm gmbr..hehe...

    ReplyDelete
  5. hehe..ijam pon mcm best gak bunyi la..

    sandle baru??nntikan ketibaanya...

    ReplyDelete
  6. x best pon...............................

    ReplyDelete
  7. arep! bwk spek g ind0n taw. ak nk pinjam. har har har! :P

    ReplyDelete