Thursday, January 22, 2009

Berita Jam 3.30 pagi..

Dilaporkan terdapat beberapa siri letupan didalam kepala otak aku ni sebab mengadap laptop ni dalam jangka masa yang lama dan constant.

Akibat daripada siri-siri letupan tersebut, terdapat kesan merah di sekeliling iris mataku nih...(maksudnye aku da ngantok da nih..:sleep:)

Disebabkan membuat kerja pada minit-minit terakhir separuh masa pertama aku terpaksa mengorbankan waktu tidur aku buat sementara waktu sambil menungu refree melihat jamnye yang ke dua..Sarcastic...


Dan oleh kerana MALAYSIA telah kalah TEROK dibelasah UAE dengan jaringUKM(tetibe jek)>>jaringan yang telah dibuat pemain Malaysia sebanyak kosong gol dan pemain UAE sebanyak 5 gooooOOLL telah menyebabkan aku menanamkan azam dalam diri aku untuk menjadi pemain bola sepak mewakili UAE pada masa akan datang!!!wawawa...


Setakat ni jela dulu kot....
Udah mau pegi tidur...



(p/s: sape2 yg terbace post ni, tlg kejot aku pg nih 22/1/09):reading:

2 comments:

  1. hahahaha....

    are u okay?

    LOL!

    ciannya..sgt constant melihat ke skrin..

    ReplyDelete
  2. hehe...yeah..
    ok la gak pg nih..tetibe boleh bgn pg dengan ceria..

    nak wat mcm mne..
    wat keje minit terakhir..
    naseb bek baru mase pertama..haha

    ReplyDelete