Sunday, February 15, 2009

DRIFT!!!!

Semalam bersamaan 14/2/09 lepas aku makan kat restoran AZURA (bole dapat komisyen nih promote restoran kau AZURA) aku g lepak jap kat tapak KTK 09 Permotoran...
Ade program RC Drif (ramai dak2 ingt drift kereta besar tuh) kat Dataran Pangung Seni UKM...
Best gak la jd penonton...tengok kereta2 mewah meluncur perlahan di trek yg disediakan tuh..
Ramai gak la yg datang dan jd peserta dari yg kecik hingga yg tua... (dak kecik tu la xleh blah...kete die cun gile!!)
Time menonton perlumbaan ni la aku terasa macam nak beli sebijik kereta control macam dieorg sume..
Kawan aku pon tanye la kat salah seorang brader kat situ..

Kawan aku : bang.. kereta ni agak2 berapa kalau nak main? brader berkenaan : paling kurang 5 la... Kawan aku : lima ratus ke 5 puluh ke 5 ribu?? brader berkenaan : lima ratus jek..standard punye kereta la.. Kawan aku : kalau tukar sport rim sume? brader berkenaan : dua puluh hinget kawan aku : satu tayar ke 4 tayar? brader berkenaan : 4 tayar skali...
dan seterusnya..bla bla bla bla...( aku da tak mengikuti perbualan berkenaan sebab nak menghayati perlumbaan di litar..)

Bagi aku ok la kalau nak main di waktu lapang ketika aku sudah mempunyai kerja,wang,rumah,kereta dan bini..hehe...bole bawak bini ikot skali men drift..kehkehkeh... boleh dijadikan hobi diwaktu tua aku..(kecik2 xdapat men, sebab tu da tua baru nak main)

Bawah ni antara gambar2 yg sempat aku shot




Hari ni (15.2.09)ade lg sambungan pertandingan autoshow kereta tempatan dan pertandingan RC Drift....moh la kite datang ramai2

2 comments: