Saturday, January 23, 2010

Kemangkatan Sultan Johor....

Tak perlu la aku nak bercerita kisah hidup Arwah Sultan Johor berkenaan. Aku pon tak ikot sangat perkembangan Sultan Johor sebab dia tak penah jumpa aku selama aku hidup kat Johor. Aku sempat jumpa Tengku Mahkota Johor jek yang sekarang nih mungkin dah jadi Sultan Johor yang baru. Bertukar takhta juga Sultan Johor dimasa aku hidop ni.. Ingat tak sempat tengok pertukaran tahkta Sultan Johor. Mari lah sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada beliau. Moga2 ditempatkan dikalangan orang yang beriman.....Amin...
Kenapa aku post pasal Sultan Johor??Sebab aku Johorean la...




Allah peliharakan Sultan...Anugeraaah-kan ia segala kehormatan...Sihat dan ria kekal dan makmur... (lupe la plak lirik lagu Negeri Johor nih...adeii..tolong sambung boleh org2 Johor??Org bkn johor yg dok johor pon bole gak~ HeHu!!)





2 comments:

  1. salam,,,
    Al-Fatihah di atas kemangkatan Sultan Anda Encik Areef,,,
    Semoga Al-Marhum Baginda Sultan ditempatkan dikalangan orang-orang mukmin bertaqwa,,, aminn

    *Sultan saya ntah dalam keadaan mane pon xtau,,, huhu,,, tiada berita pon pasal Sultan Kelantan yg hampir 9bulan trima rawatan kat Singapore,,, Semoga Baginda bertambah sihat kembali,,,

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam...

    Takziah juga kepada Sultan Kelantan cik shuhada..Xkan skang musim sume sultan saket kot

    ReplyDelete