Friday, February 5, 2010

Sudah lama.....

Sudah lama aku tak post ape2 dalam belog aku nih..
Sudah lama blok Kolej Aminuddin Baki aku nih tak ada air!!!(tapi aku mandi OK!!)
Sudah lama aku tidur sepanjang hari ini....
Sudah lama aku tak main game dalam FaceBook...(FarmVille,MafiaWar, etc...)
Sudah lama aku tak dengar radio...(Favorite station Era.fm dengan Mix.fm)
Sudah lama aku tak tengok berita di TV
Sudah lama aku berada di alam khayalan aku...
Sudah lama.....

Kenapa semua ini terjadi????kenapa???Kenape????
Kenapa jiwa orang boleh pergi???
Kenapa mesti pergi separuh jiwa???
Kenapa tak pergi semua skali??ha-Ha


Kepada orang berkenaan yang hilang jiwa...pergi la cari sendiri..hanya anda sorang yang memahami jiwa anda..HAhE!!! =D  Ade orang lain paham ke jiwa kamu??
Kalau ada..mintak tolong la carikan semula jiwa yang hilang tu..
Boleh la buat terapi jiwa dengan melakukan aktiviti yang berfaedah...seperti main PaintBall..

YeaH!!!Esok aku mau pergi main paintball..1st time tuh...best ke tak men PainBall tuh...



 Bukan 'air' ni.... air yang ni sekarang aku perlukan....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







(p/s: hargailah air ketika ia masih banyak di dalam baldi kamu)



5 comments:

  1. haha..
    jiwa yg ilang tuh myb g wat lawatan kt ukm kot~

    ReplyDelete
  2. hehe..maybe la kot..so...yg separoh lagi tu kene la dtg cni..meh2

    ReplyDelete
  3. syadi xbgatu pun xde air...
    areep,if sparuh jiwa pergi nk tau ape pgubatnye.....hehe...byk2 kn amal ibadah..myb ptt rjin k msjid dr tdo spjg ari...tdo byk xbaek tau..(sharing is caring buddy);)

    ReplyDelete