Wednesday, December 31, 2008

APEKAH BEZA EVERYDAY DENGAN EVEREADY??


Di ketika ini,tetiba lak aku teringat pasal dua perkataan nih.....
Masa aku kecik dulu, aku selalu salah paham dengan dua perkataan nih..haha..
Tak tau nak bezakan mana satu yang betol..

Everyday...Eveready...

Setelah aku membesar sket..baru la aku dapat bezakan everyday dengn eveready...
huhu..

Everyday ni nama untuk produk susu Nestle...

Eveready ni nama untuk sejenis bateri...

Beza dua ni, satu boleh dimasokan dalam perot..satu lagi tak sesuai nak masok dalam perot..

2 comments:

  1. areepo..
    apa beza dua benda tu?
    ejaan...
    rasa...
    rupa..
    hahaha...betol tak?

    ReplyDelete
  2. hehe..ye..bnyk beza sebnarnye..
    tp kecik2..mmg xdpt bezakan dengn bnyk..
    lidah terbelit sket sbot perkataan tu..hahha

    ReplyDelete